Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2015

Καλώς ήρθες παλιοφιλεΑγαπητε Ζαντ Κλωντ - του Δημήτρη Νικολάου

Του Δημήτρη Νικολάου
Καλώς ήρθες παλιοφιλεΑγαπητε Ζαντ Κλωντ.
 Ευχαριστω πολύ λατρεμένε που μετά από 6 δύσκολα χρόνια θυμήθηκες ότι υπάρχω ! Ευχαριστώ που σήμερα διαπίστωσες ότι υπάρχει χωρά που λέγεται Ελλάδα και κατοικείτε από ανθρώπους που λέγονται Έλληνες ! Ευχαριστώ επίσης που γνωρίζεις και αναγνωρίζεις τι ακριβώς μου έκανες τόσα χρόνια ! Ευχαριστώ πάλι που μου ζητάς να δεχθώ από μονός μου να συνεχίσεις να μου τα κάνεις έμενα στα παιδιά μου αλλά και στα παιδιά των παιδιών μου !
Ευχαριστώ ακόμα που επειδή δεν με θεωρείς άξιο να αποφασίσω μονός μου για αυτά που με αφορούν ήρθες με τα βαρυσήμαντα λόγια σου να μου υποδείξεις τι να κάνω κι ας μην μου λες τι είναι αυτό που θα γίνει ! Θα κάνω ότι πεις κι ας μην μου το λες. Μαθέ λοιπόν ότι για να φτάσεις εσύ ο τεράστιος να απευθύνεις τον λόγο στην ταπεινότητα μου πάει να πει ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα ! Όχι για μένα! Για μένα ήταν δύσκολα και αβάσταχτα τα τελευταία 6 χρόνια ! Για σένα είναι πλέον τα δύσκολα και μου ζητάς άλλη μια φορά να θυσιαστώ για να σε βγάλω από την δύσκολη θέση Μαθέ επίσης ότι για να φτάσεις να μου απευθύνεσαι ενώ μέχρι σήμερα δεν υπήρχα για σένα έχει συντελέσει η αταλάντευτη στάση ενός νεαρού παιδιού που έστειλα να μιλεί εκ μέρους μου με σένα ! Είπα να στείλω μια φορά και κάποιον άλλον εκτός από εκείνους που σου λεγάνε μόνο ναι και τους καρπάζωνες ! Και ω του θαύματος τότε αποφάσισες να μιλάς μόνο με μένα και να τον παρακάμπτεις! Εγώ παλι λέω να μην σε ακούσω αυτή την φορά ! Έτσι για ποικιλία βρε αδελφέ ! Άλλωστε είμαι πολύ περίεργος τι χειρότερο είσαι ικανός να μου σκαρώσεις τότε ! Και μια και γνωριστήκαμε και μιλάμε πλέον και μια και μου ζήτησες να σου κάνω την χάρη να σου ζητήσω και γω μια παλιόφιλε Ζαν Κλωντ ! Αν γίνεται να τα λέμε συχνότερα ! Αν θέλεις , τουλάχιστον αυτήν την εβδομάδα να έρχεσαι να τα λέμε και μια και δυο φορές την μέρα ! Και αν θέλεις φέρνε και τα άλλα φιλαράκια βρε συ ! Τον Βόλφανγκ ,την Κριστίν , τον Γερούν ! Φέρνε τους να μας πουν κι αυτοί τι να κάνουμε ή μάλλον τι θα μας κάνουν ! Και γω σου υπόσχομαι στην κάλπη την Κυριακή ότι δεν θα το ξεχάσω !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...